tisdag 18 maj 2010

uppdateringar...

Jag skriver så mycket här på bloggen. Om allt och inget. Och nu tänkte jag att det är dags för lite uppdateringar...

Operation "sluta nattamma" - Går finemang. Visst vaknar hon, ibland många många gånger varje natt, men oftast går det att få henne att somna om. Lättast är det om pappaN går upp.

Skor - Halleluja, första skorna som jag inte direkt får skavsår av. Visst har jag fått några blåsor, men då har det berott på att jag satt på mig dem slarvigt. Bästa skoköpet någonsin är det - utan tvivel!

Eiras matätande - Eira äter bra. Vi testar oss fram fortfarande. Men nu för tiden kan man nog räkna det som att hon äter fulla måltider. Hon har heller inga större problem med bitar. Det största framsteget är nog dock VÄLLINGEN i NAPPFLASKA! Hurra.

Sorkuslingarna - Det sitter fällor runt de gravar som varit mest utsatta för uslingarna. Rätt äckligt är det med döda sorkar. Fast, hellre det. Faktsikt. Igår var det någon som hade planterat nya blommor hos T. Kyrkorådet kanske? Jag är tacksam iallafall.

0 kommentarer: