onsdag 19 maj 2010

visste ni?

...i brist på inspiration knyckte jag den här listan hos Muppsan...


Visste ni?

att jag vill ha en välmående kropp.
att jag har den underbaraste dottern och bästa mannen i världen.
att min senaste kyss nog var i sömnen.
att jag lyssnar på ljudböcker när jag är ute och promenerar.
att jag funderar alldeles på tok för mycket på sådant som jag inte kan göra något åt.
att jag pratar ofta och mycket.
att jag inte gillar ormar (läs hatar).
att min första riktiga kyss var av en killkompis och det var inte riktigt som jag hade tänkt mig...
att jag avskyr när människor vänder kappan efter vinden och behandlar sina vänner respektlöst.
att kärlek är det vackraste som finns.
att jag gillar lugna hemmakvällar.
att jag alltid (över)analyserar allt.
att jag är evigt tacksam över alla fina vänner och min underbara familj.
att sist jag grät var förra veckan till Greys anatomy (det är möjligt att jag grät en skvätt idag när jag pratade med min bästa Carro också...).
att min mobiltelefon oftast ligger någonstans och jag vet inte var.
att när jag vaknar på morgonen möts jag av lyckan.
att innan jag går och lägger mig pussar jag på ett foto på nattduksbordet.
att jag just nu tänker att jag är sjukligt hungrig.
att i morgon skulle jag vilja hälsa på någon av mina fina vänner.
att jag hoppas att Troy & Eira en dag får syskon.
att jag verkligen vill gifta mig.

Om ni också gör den, lämna ett spår så att jag får se! ;-)

6 kommentarer:

Frida sa...

ah, jag var också tvungen att göra en!!

http://fridasvarld.blogg.se

MADELEINE sa...

Kul läsning ;-)

Linda sa...

Vad roligt att läsa! :)

Kram vännen

Ida Signe Li ^^ sa...

Finurligt och roligt ^^

Fick ju bara lov att göra en å ^.-

Vilma sa...

Hittade hit via en väns blogg.
Rolig grej! Lånar listan till min egen blogg.

Annica sa...

Efter lite klurande så har jag också fyllt i en:)