måndag 22 september 2014

höstens baksida

Snusande andetag här bredvid. Liten täppt näsa snarkar lätt. Jag har vakat beredd på kramp. Igår kväll togs D av en ändå relativt oväntad kramp. Hon som faktiskt hade haft en bra dag. Ingen feber men direkt efter att hon vaknat började det rinna från näsan. Så märkligt och så känslig för infektioner. 

Jag har varit liggande i helgen med hjärtklappning och huvudvärk igen. Men kanske är det någon ny infektion som spökar hos mig med. 

E har haft en bra helg trots allt. Min stora tjej som kommer på så fyndiga saker. Som förstår på ett helt annat vis. Läste tillbaka i bloggen från Es första och andra år. Vilken lycka hon kom med och fortfarande ger. Så vansinnigt älskad! 
E har påbörjat sin femte danstermin på må bättre och den tredje för A dance team. Jag älskar lyckan i hennes ögon när det är dans. Hon har testat många andra aktiviteter men det är ändå på dansen hon trivs bäst. 

D skulle ha fått börja sin bassängträning idag och vi hade lagt upp så bra med resursen som skulle ha åkt för första gången med N som backup. Men att skicka en nyförkyld D i en varm bassäng fungerar inte. Vi får skjuta på det igen gissar på att hösten blir tung gällande infektioner. 

0 kommentarer: