tisdag 20 november 2012

godkänd

Body Combat. Helt slut i kroppen. Skönt. Det är en vecka sedan jag tränade sist. Känner att jag är trött i kroppen, men vet att det kommer att kännas bättre bara jag kommer igång igen. Måste bara hitta några timmar extra på varje dygn. Helt plötsligt får jag förståelse för hur N haft det när han busspendlat (och jag hoppas att förståelsen är ömsesidig), åker 06.30 och kommer hem 17.30. Det innebär ca 1,5-2 timmars vaken tid med de små. Och den tiden känner jag inte att jag prioritera träning på.

Idag kom resultatet på stora hemtentan. Godkänd! Nu är det verkligen nedräkning. Jag har således "bara" en inlämning kvar, två seminarier och en gruppuppgift. Inlämningen är i princip redan klar (rekord för mig som alltid är ute i sista sekund!) och jag räknar med att bli klar med seminarieförberedelserna under nästa vecka. Pjuh!

6 kommentarer:

Jessica sa...

Du är bara så himla bra!
Kram <3

Anna - med brorsorna L och A sa...

Kanonbra jobbat med träning och studier, heja heja! :) Stort grattis också till både jobb och hus!

Hihi, hörde att D gärna ville sitta i vår pappas knä på Öppna. Gullunge! ;)

lilla angelyne sa...

Tack fina du! <3

lilla angelyne sa...

Åh, tack! Hihi, jag hörde det jag också. D har en förkärlek till pappor och särskilt er verkar det som. ;-)
Kram <3

hannah sa...

Jag förstår inte hur du orkar.. Men snart är du i mål o har din examen... Kram// Hannah(annorlunda mamma)

lilla angelyne sa...

Inte jag heller Hannah, men det ska bli så uuunderbart att va klar! KRAM