lördag 21 juli 2012

energinollad

Borde ladda med energi. Sådär massor. Men än så länge känns allt bara segt. Jag ska snart åka och jobba och jag vet ju då att energin kommer. Förhoppningsvis iallafall.

Jag hade hoppats på att gå och träna imorse (har bara tränat ett pass denna vecka...usch!), men igår på vårdcentralen befräftades det att inte kur nummer två mot urinvägsinfektion heller har hjälpt. Jag har snarare ännu mer ont. Och dessutom hade jag tydligen lite feber. Suck. Ny odling och jag kommer alltså inte vara "badbar" nästa vecka när vi åker på semester. Dessutom borde jag inte träna förrän det är (åtminstone) på bättringsvägen. Fast imorgon är det bodybalance och jag känner att jag liksom inte kan missa det. Jag tänker att det ju är bra att undvika pulspassen, främst. Jag vet ju vad jag skulle råda andra, men tänk att det ska vara så svårt att följa det själv.

Nähä, energi var det. Någon, som har över?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte konstigt att din energi är borta. Det har ju varit årsdag, sådana dagar tar mer energi än man tror. Simons mamma.

Jenny sa...

Kramar till dig. Vilken fin dag ni hade med tjejerna på storebrors dag ❤. Du skriver så fint, från ditt hjärta rakt i läsarens hjärta. Hoppas du känner dig starkare idag 💗💗.