tisdag 24 juli 2012

nedräkning

Nej, energin har inte infunnit sig än. Men idag/kväll/natt jobbar jag mitt sista pass innan välförtjänt ledighet. Lovely!



Morgonen började med besök på VC (inställt träningspass, igen, blää!). Inget utslag på nya odlingen dock så förhoppningsvis är det onda bara efterslängar.




Väl hemma tog jag stortjejen och cykeln och besökte bibblan. Vi läste många böcker och cyklade sedan vidare till nya lekparken. En stund av välbehövlig tid tillsammans. Den senaste veckan har jag ju varit mer på jobbet än hemma. Sisådär 75 timmar på en vecka...

Nåväl. Snart åker vi på semester. Och jag hoppas att vi får både kramplösa och solfyllda dagar!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ny lekpark? Var? :)

lilla angelyne sa...

Karlbergsparken. De nya slänggungorna och andra gunggrejjer var roliga! ;-)