torsdag 2 februari 2012

nya konstverk


(Bild)

 
Pjuh, vilken lång dag!
Jag och D skulle vara på barnmottagningen klockan 8 imorse för att lämna blodprover.
Ja och den här sömntutefamiljen brukar ju gå och slöa i pyjamas till niotiden i vanliga fall, så det var rätt tröttsamt att masa sig upp imorse.
Dessutom hade tjejerna turats om att vara vakna inatt.

Nåväl.
Mormis kom och barnvaktade E för att jag skulle slippa ta ut henne i bistra minusgraderna och vi hade sedan sällskap hela dagen med promenad och lunch & fika.

Och imorgon fyller ju N år så när han kommit hem åkte jag ner en snabbis på stan för att komplettera födelsedagspresenter.
Väl hemma hade F&F kommit med mat. Det är vad jag kallar äkta lyx!

Ikväll ska jag försöka få iväg en fotobeställning.
Vi har fortfarande inte framkallat bröllopsfotona, men nu känner jag verkligen att jag VILL ha dem.
Dessutom behöver vi en canvastavla på Disa.
Våra fina tjejer.


0 kommentarer: