lördag 25 februari 2012

inte bättre än såhär

Inte som tänkt.

Nej. Inte alls.

Jag skulle ha varit hos bästa M på tjejfest ikväll. Istället har jag med mycket möda pallat upp mig i soffan för att kanske orka kolla på mello. Huvudvärk, ledvärk och halsont. Blä. D har skrikit, i princip hela dagen. E ville självmant gå och lägga sig klockan sju. N klagar också över ledont och halsont. Sjuklingar är vi allihopa.

Nope, roligare än såhär blir det inte.

Förutom Lotta och Christer förstås då.

Har jag sagt att jag trodde att Christer Sjögren var min morfar när jag var liten? Min mormor sa alltid att  hon älskade honom...Ja, för barn behöver det inte vara svårare än så.

2 kommentarer:

*annorlunda mamma* sa...

Det var det gulligaste jag hört på länge, att du trodde han var din morfar..

Krya på er..

Kram..

Jo, en sak till.. Vad är det för vagn du är sugen på? Har själv just nu 6 st.. Jag vet inte hur jag lyckats..

lilla angelyne sa...

Hannah - det är en babytravel (syskon). Vi har ju redan en syskon och två andra, men det finns ju en vagn för varje tillfälle. ;-)