måndag 30 januari 2012

hopp

Vi åker snart hem igen. Kära svärmor och Eira kommer och hämtar oss. Älskade Eira, det värker i hjärtat för alla de gånger jag varit tvungen att lämna.

Disa är piggare idag, men förkyld. Vi behöver iallafall inte stanna kvar. Men! Igår på Facebook skrev två av mina vänner (oberoende) och frågade om det var taget b12 på D eftersom de hade erfarenhet av b12brist och kramper. Så idag frågade jag läkaren och gissa vad? Det är ett 50tal (säkert fler) prover tagna men INTE b12. Så nu väcktes det en strimma hopp. Tänk om det är så "enkelt" åtgärdat?! Jag försöker att inte sätta all min tro (med risk för besvikelse), men det här är iallafall ett steg i någon riktning!

6 kommentarer:

mammamelle sa...

Åhhh gud jag håller tummarna att det är så pass enkelt!<3

marracarra sa...

Fy vad jobbigt det måste vara, att aldrig riktigt kunna slappna av. Hoppas att de snart finner en orsak. Många kramar!

Annica sa...

åh va underbart med ett litet hopp..
åka hem och bara mys med lilla fröken Eira:)

Kram

Vilma sa...

Hoppas verkligen att B12 kan vara lösningen på detta elände. Håller tummar och tår för att ert lidande snart är över.
Kram Maria

Linda sa...

Hoppas och håller tummarna för att svaret är b12!!

Kramar och kärlek till er

lilla angelyne sa...

TACK! Jag hoppas också, för allt jag är värd!!