tisdag 17 januari 2012

återfunnen matglädje?


Såhär smaskigt såg det ut här om dagen när vi åt. Jag undrar varför vi har så lätt att fastna i samma gamla vanliga vardagsmat när vi ibland får till sådana smaskigheter. Det här är definitivt värt att ätas igen. Mums! Idag hade vi den stora lyckan att bli bjudna på mat hos F&F. Helstekt kotlett och rotfruktsgratäng. Åh. Jag känner suget i magen bara jag tänker på maten. Så gott det var. Jag har återfått matglädjen. Snart är vi på't igen.

Vi hade en trevlig stund på öppis. Eira var äldst. Men?! Min lilla tjej. När blev du så stor? Disa älskade allt. Hon studsade upp och ned. Spelade och sjöng små trudelutter. Imorgon ska vi ääääntligen ses med våra fina vänner. M&A&E. Å vad vi har saknat dem!



Hoppsan, lilla loppan. Storasysters säng är perfekt att resa sig mot.

1 kommentarer:

Kristin sa...

Tack!förhoppningsvis blir den klar imorgon!Jaa det va synd!men vi kanske ses på fredag?kram