tisdag 25 oktober 2011

zebrashopping

Tisdagkväll.

Att bara lyckas skramla ihop ett par timmars sömn om nätterna gör inte det "o-krya" måendet bättre. Men såhär framåt kvällen tycker jag mig känna mig helt ok iallafall.

Efter lunch knallade vi i vanlig ordning ned till "öppis" för lite rytmik. En av höjdpunkterna på hela veckan. I jämförelse med hur vi brukar ha det på onsdagar är det här rena drömmen.

PappaN hade monterat om vagnen. D börjar bli för lång för mjukliften. Och inte vill hon ligga ned heller. Det var ett populärt läge nu iallafall. Hos båda tjejerna (även om det kanske inte riktigt syns på bilden).


På kvällen var jag bjuden hem till vår goa "öppisledare" på meandi - jättetrevligt. Och så mycket fint där fanns. Tyvärr tillåter inte vår ekonomi några större utsvävningar och barnkläder har jag shoppat ganska frikostigt ändå på sistone. Iallafall ÄLSKAR jag "Cecilia Blankens"- kläderna och skulle mer än väl kunna tänka mig vart och ett av plaggen i flickornas garderob.

Bild härifrån

0 kommentarer: