tisdag 25 oktober 2011

skryt

Med risk för skryt så måste jag också härmed meddela att sista tentan även den gav ett VG. Läraren hade tydligen till och med bifogat ett mail med massor av trevliga, uppiggande och peppande kommentarer (som jag ser fram emot att få vidarebefordrat till mig eftersom min mail gått i pension....).

Jag är faktiskt en hel del stolt över mitt preseterande. Trots att den annars tre år långa utbildningen för min del kommer att ta fem år så har jag faktiskt lyckats genomföra utbildningen mot alla odds. Jag gav aldrig upp. Och jag sträcker på mig, för mitt kämpande har gett resultat. Jag hoppas att de livserfarenheter jag för med mig ska ge mig viktiga verktyg att klara mitt kommande yrke. Att bli förälder (till alla mina barn) är det största som hänt - och kommer att hända - mig.

God kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska vara stolt!! Grattis!
Kram från gammel-moffa!

Alexandra sa...

Grattis, du är så duktig!!
I januari, då jag blir färdig, är det 5½ år sedan jag började skolan. Jag tycker lika som dig att barnen är det största och bästa i livet så jag har med glädje varit hemma 2½ år. Skolan får ta sin tid och jobba, det hinner vi många år :-)

Sofia sa...

Du är jätte duktig Sandra!!
I skolan, som Mamma och i ditt skrivande.
Stor Kram till digg!

Martina sa...

Satan vad duktig du är:D stort grattis:) härlig bild på tjejerna i vagnen, och kul att eran lilltjej vart nöjd också:)