fredag 11 februari 2011

pulkåk



Nu när solen strålar är det lätt att glömma vilket skitväder det faktiskt var imorse. Ingen av våra vagnar var möjlig att ta sig fram i decimeterdjup snö, nej vi tog oss inte ens ut från gården. Så pulka fick det bli. Halvvägs kändes det som en mycket dum idé, för även om E var glad och nöjd höll jag på att bryta ihop. Nåväl. Fram kom vi.

PappaN som jobbade över igår hade flex att ta ut så han är i detta nu på förskolan för att hämta hem lilla liten. Längtar! Sedan tar vi helg.

En liten bil ska, om vädret tillåter, beskådas i helgen. Hoppas det är lika bra som det verkar!

2 kommentarer:

Zandra sa...

Hej,
Jag har nog varit in på din sida förut just av den anledningen att vi båda saknar våra små prinsar..
Tack för att du lämnade en kommentar.
Jag har kikat igenom din blogg och jag är så innerligt glad över era mirakel Eira och den lilla i magen.
Men också så ledsen över att eran fina Troy inte fick vara med.
Det är tungt och jobbigt och man blir varje dag påmind över alla aldrig'n som vi går misten om.
Men när jag läser om er så ser jag att hoppet såklart finns även för oss. De gör mej glad.
Tack för att du delar med dej.
Kram Zandra

martina sa...

Såg att ni köpt en sån för nån dag sen va:):) bra val:P bara hört positiva kommentarer om dom:) är det bara designen och priset som skiljer dom åt, inte förstått det där:) jaså, det måste jag kolla upp, skit smidigt ju! Vilka coola morsor vi kommer vara med våra p&t;) tog ni svart? va med nerviga fingrar jag tröck på godkänn ordern med tanke på att tänk om de kommer ut en pojk, men då är det så, rosa ska ju va den nya killfärgen;)