onsdag 16 februari 2011

det finns människor...

Det känns som om alla "sjukor" bara avlöser varandra hela tiden. För tillfället dras vi med en dunderförkylning, jag och Eira.
E är "som vanligt" rasslig i luftvägarna.

Och precis som jag under en tid dragits med en "ensam-känsla" kommer ett paket på posten som faktiskt rör mig till tårar.
Es "gammelmoffa" (moffa Idas mamma), som för övrigt funnits i min närhet nästan hela mitt liv, har stickat ett par helt underbara vantar.
E blev alldeles till sig "-Aaaantar. Eeeeeias aaaaaaantar." Hon har till och med sovit med vantarna.
Och så fina de är.
Tusen miljoner Tack!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men va kul att hon tyckte om dem!Var dom inte för stora? Vill du ha fler så säg till,har just gjort klart ett par "raggar-sockor" om du vill ha.Krya på er med era förkylningar, ses, kram!

Emma sa...

Vad fina! Vilken snäll gammelmoffa ;)