onsdag 16 februari 2011

jag ser inte längre mina fötter



Ja, liten i magen växer på sig. Kläder läggs på hög - kan inte ha.
Imorgon är det BM besök och den första "riktiga" SF-mätningen.
Jag längtar efter pickande hjärtljud.
Även om jag lyckligtvis ofta, ofta känner sparkar och rörelser är det något särskilt med hjärtljud.
Lika rädd jag är för att inte höra, lika lycklig känner jag mig när jag hör.

Idag träffade jag nya psykologen på MVC för första gången. Min bästa psykolog K har ju gått i pension och jag trodde att det skulle innebära slutet av min "psykologtid".
Nya psykologen M överraskade mig positivt.
Jag misstänkte att jag skulle ha svårt att anförtro mig för någon ny.
Det är ju inte lite jag har i bagaget.
Men det var inte svårt.
Hon förmedlade trygghet.

3 kommentarer:

Anna sa...

Ååå vad härligt att det löper på bra. Jag tyckte det var skönt när man kom till v.24 så det blev lite tätare mellan besöken hos BM. Tiden går ju lite fortare när man har saker inbokade att se fram emot.

Sköt om er!

Kristin sa...

Fin mage Sandra!!tyckte du hade jättefin mage med Eira oxå.kul och ta kort sådär uppifrån!kram

Emma sa...

Vad skönt att du känner förtroende för nya psykologen, det är guld värd. Vilken fin mage du har, man blir ju lite avundsjuk =)