tisdag 15 februari 2011

ordning på torpet



Pjuh, äntligen verkar det som om det kan bli någon ordning med alla kläder som inväntats.
Overallen och regnstället från Ellos kom här om dagen. De är verkligen fina och sitter bra.
Det fleecefodrade regnstället är också redo. Snygga tillsammans trots att de egentligen inte hör ihop.
Skönt med hängslen på byxorna också, vilket jag haft svårt att hitta här i stan.

Ja, jag är verkligen nöjd med allt - riktiga fynd!
Skorna kom idag och de är väl de enda jag inte känner mig överväldigande förtjust över.
De var modell äldre (äldre), vilket kanske inte framgick direkt i annonsen. Iallfall så är de i fint skick så jag hoppas att de håller tossingarna varma, det är ju trots allt det de är till för.

Snälla Agni påminde mig om Barnshopen , i Västerås, som säljer nya och begagnade barnartiklar. Kanske får det bli en tur förbi där om tid finns nästa vecka.


1 kommentarer:

Jessica sa...

Vilken strl har hon?
Jag har ett par svart Kavat-skor som är lite förstora och som Vilda inte gillar att gå i.
Jag köpte ett par nya Viking till henne idag så gissningsvis kommer Kavat-skorna inte att användas :).
Du kanske vill ha dom? Strl 21 är det i alla fall.
Kram