tisdag 1 februari 2011

awards

För en tid sedan fick jag två fina utmärkelser av fina bloggerskorna Annica och Maria.

Det är verkligen en ära att ni tänkte på mig och att ni tycker att det jag skriver betyder något. Tack fina Ni!




Tre frågor ska besvaras och sedan ska priset skickas vidare.
Mina tre favoritsysslor/intressen:

(Förutom att umgås med familj och vänner)
1. Scrapbooking
Även om jag vill mer än jag hinner/orkar, så är planen att även "lilla mirakel" ska få en egen bok.
2. Dans
I de flesta former. De senaste åren (oj, vad länge), har det dock varit på åskådarplats.
3. Böcker/Film
Ja, i bokläsning är jag periodare. Men jag älskar att läsa. Att låta mig slukas in i en annan värld.
Detsamma med filmer.



Då jag faktiskt fått "Beautiful Blogger" tidigare väljer jag att anta utmaningen för "Cherry on top award".
Här kan ni dock läsa om tidigare awarden.

Och det är svårt att nominera vidare. Det är så många som förtjänar båda dessa awards.
Så jag utmanar er alla som läser att ta åt er av dem och sprida dem vidare!





0 kommentarer: