söndag 2 januari 2011

så var det


Hur vi firade vårt nyår har jag redan nämnt och det var verkligen inte mer spännande än så.
Jag hade fyra tentor kvar att skriva och från kl 8 till 21 satt jag och skrev, mer eller mindre oavbrutet. Inte särskilt populärt, men vad gör man?
Jag lyckades bli klar med 3 tentor á 5 sidor vardera.

Kl 21 hade min fantastiska bättre hälft fixat ordning nyårsmenyn och så god den var (tyvärr ville salladen inte vara med på bild ;-)).
Ja, en tupplur senare och det var dags att skåla.
Innan läggdags hade N och E tittat på fyrverkerier "-Bang, Bang", men till själva tolvslaget sov liten sedan länge.

Jag och N skålade för året som varit och för året som kommer.
Jag hoppas att det på många, många sätt kommer att bli ett helt fantastiskt år.
Vi skålade för våra 9 år tillsammans. Helt otroligt. Underbart. 9 härliga år.

2 kommentarer:

älskadebarn sa...

Stort grattis till er! Blir så glad när jag ser att du använder halsbanden som du fått från mig.

kram

elin sa...

Ni är så vackra tillsammans.