lördag 13 november 2010

har ni hört?


bild härifrån

Det är inte alltför ofta jag lyssnar på radio. Oftast är det under bilåkande. Vilken det givetvis blir en hel del av nuförtiden. Jag har alltid tyckt att RIX varit de bästa. Men på sistone lyssnar jag helst på mix MEGAPOL när jag åker hem. Anledning? I love Chans till romans! Har ni hört? Om inte, lyssna för sjutton gubbar, typ 16.30 (vet tyvärr inte om det sänds på helger, men vardagar - då smäller det). Jag sitter med ett fånigt flin och liksom fnittrar lite pinsamt medan jag spänt väntar på ett ja till date. Lyssna ni med!


2 kommentarer:

Annica sa...

Jag har aldrig riktigt gillat Mix megapol men Chans till romans är verkligen ett program dom lyckats med,visst att det kan vara pinsamt men samtidigt så gulligt:)

Va roligt att du gjort om lite i bloggen,blev kanon..

*annorlunda mamma* sa...

chans till romans är ju så bäst..