torsdag 30 september 2010

30 september

Idag åkte familjen med till Västerås. Men för ett år sedan var det Es beräknade födelsedag. Och på dagen 40+0 hade jag kontroll i Falun. Efter bedömning av läkaren blev igångsättning bestämt och så var min livs största och vackraste resa påbörjad.
Min fina vän C var den som skjutsade mig upp och då pappaN hade tenta i skolan var hon den som fick stanna kvar. Här trodde vi fortfarande att allt kunde gå mycket snabbt. Hmm
Den 30 september. 1 år.  Det är fyra dagar kvar.

Minns ni det här?
Efter det innebar det en lååång lååång väntan.

4 kommentarer:

c sa...

åhh vilka fräscha bruttor haha. Jag hoppades in i d sista att hon skulle komma medans jag var där ;-)Sen var det evighetsdygn som följde efter det men ut kom hon tillslut, vilken lycka :-)

c sa...

åhh vilka fräscha bruttor haha. Jag hoppades in i d sista att hon skulle komma medans jag var där ;-)Sen var det evighetsdygn som följde efter det men ut kom hon tillslut, vilken lycka :-)

lilla angelyne sa...

Haha, jag försökte verkligen hitta något bättre, men this is it! =) Det var ju inte riktigt tänkt att vi skulle vara kvar - jag vet inte om vi kan skylla på det!? =D

c sa...

haha d kan vi visst skylla på