måndag 23 augusti 2010

skitbeställning

Jag tror att jag håller på att bli tokig.

Vi har fixat i Eiras rum hela dagen och jag har äntligen fått ändan ur för att hitta en sänghimmel. Hittade en fin på Ellos, men nu måste jag hitta något annat fint för att få beställa, då minimisumman är på 200 - för at tfå utnyttja rabatt. Och jag är alldeles för snål för att beställa något jag egentligen inte vill ha. Dessutom har jag ju varit rätt så generös med shoppandet på sistone.

Men skitbeställningen går inte igenom och jag får börja om igen och igen...hela tiden!

2 kommentarer:

marracarra sa...

Jag köpte en jättesöt sänghimmel till min Bianca på cranberrys i Avesta(mitt emot ica). Maria

lilla angelyne sa...

Maria - Så den blir lika fin med säng under? Jag har faktiskt redan gett upp ellosbeställningen och tänkte bege mig ned på stan idag. Hade för mig att jag sett den där sänghimmeln. :-)