tisdag 31 augusti 2010

överbelastning

Jag känner mer eller mindre som en zombie. Alldeles för mycket information har proppats in i min redan överbelastade hjärna. Det är en tuff kurs vi startar med. Och att det faktiskt är så att alla kurstillfällen ligger i E-tuna gör att jag samtidigt försöker pussla hur allt ska gå ihop. Att plugga efter 8h i skolan + 2 h pendling känns övermäktigt. Pjuh! Jag hoppas hoppas att vi kommer någonstans imorgon då vi ska förbereda syfte och problemformulering inför c-uppsats. Det skulle kännas skönt att åtminstone ha ett ämne.

E och pappaN hade haft det mysigt på kalaset. E var supertrött när jag kom hem och efter lite bus och lek slocknade hon i min famn. Älskar, älskar, älskar.

Jag är också så oerhört, fantastiskt tacksam min fina svärmor som ställt upp och tagit hand om E den här veckan när allt kört ihop sig. Tacksam var ordet!

0 kommentarer: