torsdag 12 augusti 2010

nu var det klippt

Äntligen fick jag min vilja igenom att klippa E. Det var riktigt traumatiskt för pappaN som inte vågade titta när jag med saxen kapade av Es första lilla tofs. Det var inte det lättaste att parera mot en nyfiken liten sprattel och med de ärvda virvlarna i håret tror jag knappast att det är speciellt jämnt. Men just pga virvlarna syns det ju inte så mycket...
Än så länge är det bara luggen som är klippt. Men tanken är att jag ska lyckas övertala pappaN om att även det långa håret i nacken behöver toppas. ;-)
Helt plötsligt blev det en stor tjej. Tänk så mycket en liten lugg kan göra.


2 kommentarer:

Linda sa...

Stora, fina, underbara! <3

A sa...

Gud vad konstigt. Till vänster ser jag Niclas i Eira, till höger ser jag Sandra. Men oavsett är hon alltid oerhört fin!

Eira och Troys faster.