torsdag 26 augusti 2010

hemmafix och ny jacka


Dagarna går att att fixa och dona här hemma. Men framför allt går dagarna åt att njuta av mina sista dagar hemma på heltid med älskade lilla liten. Det värker i varje liten del av kroppen när jag tänker på att min tid hemma nu är slut. Trots det vet jag ju någonstans att det kommer bli bra. Det är bara det att den här tiden varit så efterlängtad. Och så gick den så fort. Jag är inte redo än.

Idag kom Es höstjacka. Jag snappade upp ett tips hos Evelina, som köpt en likadan - fast grön - till sin son, där butiken barnbubblan hade 30% på barnkläder (tyvärr inte längre). Perfekt eftersom vi varit på jakt efter en jacka länge. Och så fin den är. Donnan hade modevisning för mig och hon verkade riktigt nöjd.

3 kommentarer:

Line sa...

Jättefin jacka! hon ser ut att gilla den stenhårt ;)

Linda och Alva sa...

Den jackan var jättefin :)

Frida sa...

Snygging:-)