tisdag 11 maj 2010

kan själv


Vi trodde ju att Eira reagerade på päron förut. Vi testade igen i helgen och det visade ingenting denna gång. Eira gillar päron. Särskilt att hålla själv. Vill själv. Kan själv.

Babysång idag. Sedan traskade vi hem och åt lunch. Vi hann med att busa och vila lite och senare på eftermiddagen tog vi en bropromenad med våra fina vänner Mia & Alva.

När jag kom hem upptäckte jag hål på mina nya strumpor. Vad är det för fel på mina tår??
Jag har tappat räkningen för vilka strumpor i ordningen det är som slutar såhär. Blä.


4 kommentarer:

Emma sa...

Haha, mina vänstra stortå är sådär. Blir alltid hål! Men bara den vänstra =P

Ida sa...

Hihi tycker det är rätt gulligt med två små potatisar som sticker ut ;) Härligt att se skrutt med päronet! En bestämd dam som vet vad hon vill, det är så det ska vara! Längtar efter att kramas med er båda!! LOVE

Frida Utter Eriksson sa...

Men Sandra, va stor Eira ser ut där hon sitter och håller päronet alldeles själv:-)

Hoppas ni mår bra! Vi är hemma igen på måndag. Vi hörs av, kram:-)

Linda sa...

Håller med Frida, vad stor hon ser ut! Finaste tjejen, vad fort tiden går.

Kram