onsdag 12 maj 2010

guldkorn

Alltså, jag kan inte fatta att det snart är mitten av maj. Det är snart sommar. Var tog våren vägen? Och vintern (mjo, jag har några svaga minnen av en låååång vinter). Det var ju nyss oktober.

Onsdag är "mamma&bebiskompisdag" - idag var det dock en något decimerad skara. Trevligt hade vi iallafall, som alltid. Vi promenerade runt holmen och stannade till på Jularbocaféet och fikade lite. Vilka guldkorn vi har i vår stad. Våra små stjärnor sov i vagnarna. En stund iallafall.

Jag, Linda och våra flickor tog sällskap till affären sedan för att handla. Precis innan vi skiljdes åt upptäckte tjejerna varandra. Så söta de är i likadana
mössor. :-)



2 kommentarer:

Linda Johansson sa...

Vilken fin bild :) Söta tjejerna :)

Emma sa...

Det kanske bara är dags att klippa tånaglarna =P

Jag klipper mig på Hunky Dolls, bredvid Wienercondis. Minns tyvärr inte vad jag betalade för min lotion, men jag kan tänka mig mellan 199 och 250. Jag köpte min i december och det är fortfarande massor kvar i flaskan, så den är dryg. Fast då har ju jag lite kortare hår än du. Men jag tror definitivt att den skulle funka för dig. Jag har också självlockar, som gör att min frisyr ser ut som skit om jag inte plattar eller slätar ut håret.