måndag 8 mars 2010

hjälp mig välja (uppdat.)



Alternativ 1 -brun

Alternativ 2 -rosa

Alternativ 3 - vit

Alternativ 4 - grön spets


Som ni kanske märkt gillar jag att "scrapbooka". När tiden finns gör jag det gärna "för hand", men sedan underbara Eira kom till oss har det varit lättare att göra det digitalt. Jag älskar att pyssla och försöker få ihop material till ett "första-året-album, men nu kan jag inte bestämma mig för vilket av dessa 5 månadersalternativ jag ska använda. Vad tycker ni?

För övrigt ber jag om ursäkt för den urusla bildkvaliteten. Jag måste lära mig hur jag får bilderna från scrap-programmet att bli tydliga här i bloggen.

uppdatering
Ja, jag är velig. Jag vet.
Den här gjorde jag egentligen till 4 månader, men bytte den mot en annan. Nu lade jag till 5 månaderskortet och det blev inte så tokigt.
Den får vara med, den också.

Alternativ 5 -romantisk

12 kommentarer:

Anna sa...

Jag tyckte att alternativ 3, det vita, var bäst. Fotona kommer fram bäst. Du gör fina arrangemang med bilderna du lägger upp här. Ska försöka mig på det där med digital scraping någon gång.

Sofia sa...

Alternativ 1 elr 3 =)

kristin sa...

Alternativ 1 eller 3 men tycker tre va finast!

hanna sa...

5 är bäst

Anonym sa...

alternativ 1 , 4 , 5 är bäst....

Frida sa...

Nr 1 eller nr 5 absolut!!

ullis sa...

tycker 1an men framförallt 5an va finast =) KRAM

Ida sa...

5!!

Jessica Bergander sa...

Jag röstar på alternativ 5 :)

Tack för den otroligt fina kommentaren jag fått i min blogg. Jag vet att du kommer bli lika fin den dagen du ska bli fru ;)
Hoppas allt är bra med er annars & sååå söt hon är lilla Eira.
Kram till er!

Anonym sa...

Den sista tycker vi /Petra och Rasmus

Charlotte sa...

Tycker alternativ tre jag! :-)

Jessica sa...

alternativ 4 och 5 föll jag mer för.

Var hittar du mallarna till dessa? jag blev så sugen på att scrappa digitalt jag med. Skriver du ut på fotopapper sen eller?