tisdag 9 mars 2010

vidare i livet

J
ag har kommit fram till att det finns några tecken på att jag stegat vidare i livet. Alltså aktiviteter som jag för, låt säga, ett halvår sedan inte skulle ha företagit mig.

* Jag följer "halv åtta hos mig" närmast slaviskt.
* Min mormor skriver och svarar på SMS snabbare än vad jag gör.
* Jag har insett att det är skönt med täckbyxor, mössa och vantar.
* Broddar ÄR en bra uppfinning.
* Jag tycker att melodifestivalen bara är ett galet jippo som består av skränig pop (men visst, jag sitter klistrad varje lördag).

Är det inte lustigt hur saker och ting kan ändras. Helt plötsligt händer det.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, känner igen de där! Plushuset med täckisar och vintermundering är ju inte längre nåt problem. Att det skulle behövas en liten underbar parvel för de =)
Hoppas ni är på bättringsvägen så kanske vi ses imorgon.
(Gillar trean i förra)
Kram kram Sofia

janina sa...

Livet är bra underbart =) kram janina

lilla angelyne sa...

Sofia - Haha, ja det är inte helt omöjligt att det till o med är osminkat där under mössan. Jeeezes.;-)
Vi mår bättre och behöver komma ut lite så vi dyker nog upp imorrn! Kram

Janina - Ja, tänk vilka vändningar livet kan ta. Kram

ullis sa...

men sandra!!! tala inte så om melodifestivalen!!!!! ;))

lilla angelyne sa...

Ullis - HAHAHA! När jag skrev det där så tänkte jag att jag kommer få FAAN för det av dig. :-D Du måste erkänna att det inte längre håller måttet! Det var bättre förr! Right?

ullis sa...

öööh nej :D ja har typ 7 favoriter av de 10 bidragen.... haha.. riktigt bra bitar ;) har typ röstat för flera hundra :D tror du har fått nå mammahormoner som gör att du är inne i en fas eller nått.... annars har ja svårt att se an vänskap framöver.. ;)

lilla angelyne sa...

ullis - jag kanske har lyssnat lite för dåligt då för några goa bitar har jag då inte hört. vi kan ju hoppas på att det är mammahormoner för jag vill gärna inte bli dumpad av mello :-D