onsdag 2 december 2009

gnäll och värdering

Även en onsdag till ända. Eira har gnällt sig igenom hela dagen (tuttig, men vill inte äta - bara dra i bröstet, trött men vill inte sova), med en lugnare period mitt på dagen. Min rygg och mina armar tog tacksamt emot farfar som bärare medan mäklaren var här och värderade lägenheten, vilket för övrigt gick väldigt bra. Lägenheten är nu värderad till det dubbla mot när vi köpte den. Härligt!

Bebisträff idag, jättemysigt. Nästa vecka är det föräldrargrupp på BVC men efter jul ska vi ses mer regelbundet i "Gula villan".

Imorgon är det vaccination för min del. Jag är ofantligt spruträdd (dock bara på mig själv, jag är inte ett dugg rädd att sticka andra ;-)) och det skrämmer mig lite med alla biverkningar. Särskilt eftersom vi har dop på söndag och det är en hel del att fixa innan dess. Ja, det blir nog bra ändå i slutändan och vaccineras ska jag ju.



Lite överallt ser jag solvändor och det gör mig glad hela vägen in i hjärtat.

Ni som inte än har beställt någon kan göra det HÄR.


3 kommentarer:

jessi sa...

Hej , jag fick inspiration av dig och lade också ut loggan idag, och önskade i julklapp att många köper pins. Kanske det kan leda till att färre barn dör. Tack för idéen (jag köpte två direkt) Kramar J

Frida Utter Eriksson sa...

Roligt med lägenheten:) Inte helt fel! Oroa dig inte över sprutan och biverkningar, jag har inte känt ett endaste dugg:) Lite öm i armen bara. Lycka till på söndag med dopet:)
Kram!

lilla angelyne sa...

jessi - Härligt! Och visst är det en fin julklapp till våra barn. Kram