onsdag 30 december 2009

8 år av kärlek


Jag och N har i dagarna varit ett par i åtta härliga år. Vilket datum det egentligen är råder lite förvirring kring, men vi började träffas i början av december och var officiellt ett par från och med några dagar före nyårsafton. Ja, vi tror att det är den 30e vi brukar fira iallafall.

I hur vid utsträckning man får skylla på amningshormoner vet jag inte, men jag var säker på att vi hade varit tillsammas i nio år - fel visade det sig, jag kan nog vänta lite med att börja planera för tioårsjumileum. Åtta är inte pjåkigt det heller.

Jag tror att det är så med förhållanden, att antingen växer man isär eller som par.
Vi har rest till många olika platser, men den största resan har vi gjort inom oss.
Vi har varit med om så mycket tillsammans att det stärkt oss mer än det lyckats sänka.
Jag vet att jag inte skulle ha överlevt utan Niclas.

N - mitt livs kärlek - Jag älskar dig!


2 kommentarer:

johanna sa...

Grattis till er! Du skriver lika vackert som vanligt=) hoppas ni haft en underbar dag o gott nytt år på er!
Stor kram Johanna

Ida Signe Li ^^ sa...

Grattis till er!! <3 är underbart och ni är menade för varandra!! Ett underbart 2010 önskar jag och Tiger hela er familj!!

Kram.