onsdag 11 november 2009

Solvända + uppdatering

Tusen tack till alla som hört av sig angående artikeln om Spädbarnsfondens Solvända.
Tyvärr vet jag inte om artikeln finns på nätet, jag har letat men inte hittat. Rättare sagt finns den för de som har inloggningsuppgifter men jag väntar på svar från redaktionen - kanske kan artikeln läggas upp i efterhand och då på den publika sidan.

Ni som följer oss, hjälp oss gärna att sprida budskapet (såsom Martina gjort) och om ni inte redan gjort det, köp en Solvända här.


UPPDATERING
Nu har jag fått svar från journalisten som skrev artikeln och tyvärr har de inte publicerat artikeln på den publika sidan och att publicera artikeln på ett annat forum var tydligen inte tillåtet (besviken).

1 kommentarer:

martina sa...

Åhh vad gullig du är:) Ser det som en självklarhet att stödja en sån bra fond:) Hoppas vi får se många med en solvända pin nu:) Det blev aldrig a att jag sydde nåt babygym, tappade inspirationen och hade inte råd med alla tyger jag ville ha, men det hade vart mysigt att sytt ett, men nu fick jag ett idag:):) Ja och en kompis funderar nu på att istället sy ett stort lektäcke, som ett lapptäcke, får hoppas att det blir av istället:P:P kramar