torsdag 17 september 2009

magen sjunker

Idag har jag haft ännu en supermysig fikadate med en av de finaste människorna jag fått möjligheten att lära känna. Utan Troy hade kanske våra vägar inte korsats och jag är så tacksam över att jag får ha fina M i min närhet!

BM-besök. Bebis är fullgången och magen har sjunkit. Dock behöver ju inte det ha något som helst med att förlossningen skulle vara på gång att göra. Men hopp finns. Sf-måttet står still, vilket säkerligen har med magens sjunkning att göra. Vi ligger ändå bra till på kurvan, både SF och tillväxtultraljudet, som gjordes igår. Bebis beräknas väga ca 3300g.

På eftermiddagen kände jag att jag hade ett enormt shoppingbehov och eftersom jag redan i tanken hade tänkt ut allt jag skulle köpa, så var det bara att hämta upp prylarna. Att det sedan inte blev ett dugg som jag tänkt mig när jag väl kom hem, kändes mindre roligt. Imorgon blir det att göra resan baklänges - alltså retur. Ska det vara så svårt att hitta vita romantiska krukor?!


2 kommentarer:

älskadebarn sa...

Tack så jättemycket för kortet! Det var verkligen jättefint!

Kram

Anonym sa...

Kan du inte visa mer magbilder....