onsdag 16 september 2009

Rökande kärring med hes röst

Onsdagen den 16/9, klockan 15.40. Pip.
Vi var på väg upp för den långa trappen till parkeringshuset efter ett besök på Spec.mvc. Vi stannade till eftersom några tunga sammandragningar inte ville ge med sig.

Rökande kärring närmar sig.
Rökande kärring stannar en halv meter ifrån oss på trappavsatsen.

Rökande kärring med hes röst - Du kanske skulle behöva dricka lite ricinolja.
Jag - Va?
Rökande kärring med hes röst - Ja, det verkar som om du skulle behöva klämma ut den där.
Jag - Ja och det verkar som om du skulle behöva gå här ifrån. Du röker på mig.

Rökande kärring med hes röst avlägsnar sig med stirrande ögon, mumlandes något säkerligen ännu mer opassande.

Jag morrar för allt jag är värd. Fan. Några sekunder senare ploppar det upp 100 stycken bättre svar på tal. Om jag hade kunnat hade jag sprungit efter henne och stångat henne med magen (sådär som den där pappan i Jalla Jalla, eller kanske inte - stackars lilla liten)


På tal om opassande kommentarer till gravida.

4 kommentarer:

Lovilin sa...

Heja Sandra!!!!
Bra att du svarade ifrån..

Kram

Jenny sa...

Hej Hoppas allt går bra nu sandra önskar er all lycka till :;) massa kramar från jenny

johanna sa...

hahaha du e bra go du=) bra sagt!
Kram

Helena (Monikas syster) sa...

Det var ju ett helt underbart svar!!!!