söndag 16 augusti 2009

du har något som jag ska ha




En dag som började i gårdagens tecken avslutades på bästa tänkbara sätt.

Finaste I och jag skulle åka på miniutflykt och äta glass. Väl framme stannade I upp och talade om att läget nu var som sådant att jag skulle gå fram till kassan och säga "Du har något som jag ska ha". Efter några smärre försök att slippa av mig (det var många människor i kö runt omkring), fick jag iallafall det fina kortet med en bebis och text på baksidan (se foto) av tjejen i luckan. Inne på serveringen fanns en överaskningshop av fina människor från min närhet (varav några vänner som jag inte träffat på mycket länge, men som fortfarande betyder väldigt mycket). Paketöppning, glassätning - som sedan övergick i mat - och massa prat om allt mellan himmel och jord förgyllde sedan min eftermiddag. Tack underbara fina vänner!

3 kommentarer:

Linda sa...

Åh vad fint gjort! förstår att du blev glad! :-)

Känner igen mig mycket i ditt föregående inlägg. Ibland är det så jobbigt..! Speciellt när kroppen inte tillåter vila när allt gör ont. Men snart är vi i mål. Som tur är så kommer det dagar som är bättre.

Kram!

Linda sa...

PS, åh vad fint ni fått i köket! Härligt att göra om! vi har äntligen börjat i somrummet. Längtar efter resultat.

Kram igen

c sa...

va härligt det förtjänar du verkligen, tur att dom är påhittiga brudarna=)kram kram