onsdag 10 juni 2009

Hurra, hurra, hurra



"Det är ingen vanlig dag idag, nej det är Sandras födelsedag. HURRA HURRA HURRA!"


Dagen kunde inte börja bättre än med en sjungande älskling med tända ljus, paket, morgontidningen på bricka och en älskad Lilla liten sparkandes i takt i magen.
Den bästa dagen på länge.


När jag kom upp imorse såg jag dessutom att vår fina orkidé har slagit uti blom. Som jag har väntat. De som känner oss väl vet att det är en enorm prestation av oss, som nästan bara har konstgjorda växter hemma, att hålla en sådan växt vid liv ett helt år. Nu är den full i knopp och en stor vacker blomma pryder vårt vardagsrumsfönster - på min födelsedag.

3 kommentarer:

Linda sa...

Stort grattis på födelsedagen fina du!!! Hoppas dagen fortsätter så bra som den börjat!

Stora bamsekramar!!

c sa...

Jag förväntar mig att du sköter den nya blomman lika bra;)

Charlotte sa...

Grattis på födelsedagen! Vad härligt med en fin dag.

Kram