torsdag 21 maj 2009

alltid i mitt hjärta

Jag vaknade av att Lilla liten tog sin plats. Kanske får jag lite skäll för gårdagen som tillbringades i sittande läge från morgon till sen natt. Älskade Lilla, underbar är du!

Det var, som väntat, en oerhört fin kväll igår. Vi samlades och än en gång infann sig känslan av "hemma" så starkt att det värkte i mitt hjärta. Vi samtalade om var vi börjat, var vi är och hur vi tror att livet kan se ut om några år. Med tårar i ett träd, vår egen fina skiva spelandes i bakgrunden, ätandes tårta firade vi våra vackra barn som vi inte får möjligheten att ha hos oss. Men som ändå är så närvarande och levande i våra tankar och hjärtan. Vackra fina föräldrar satt i en ring och tände ljus för sina små. Starka, modiga, helt fantastiska mammor och pappor. Vi som kanske aldrig skulle ha mötts, i en annan värld, men vars öden har fört oss samman. Vi som nu har en länk mellan oss -
Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta.

2 kommentarer:

ullis sa...

Lilla hjärtat som ligger där och sparkar. Vi längtar alla tills den dagen du ligger i famnen på din mamma och pappa. Vi är så nyfikna på dej...

*Kramar*

Lovilin sa...

Åhh, vad fint du skriver. Är ju så sant.....en vacker stund med alla er andra! Tänker på er och önskar er alla lycka.
Hoppas vi träffas på picnicen!

Många kramar
Linda