torsdag 26 mars 2009

award




Denna fina award fick jag av fina Lisa.
Lisa som på sin blogg beskriver saknaden efter sin dotter Jessica och att resan i att bearbeta det onda i själen. TACK! (och awarden tillbaks till dig)



Det finns några bloggar som jag följer så ofta jag hinner.
Några människor vars bloggar berör mig.



Tjejen med det vackra språket.
Som kan klä den innerligaste känsla i ord. Som skriver om kärleken och saknaden efter sonen Victor och den stora resan genom en ny graviditet.


Saknaden efter en bror. Naket och målande beskrivet.
Om vikten att våga öppna ögonen och se. Om vikten att våga prata om självmord och psykisk ohälsa.


Fina Karin med det varma hjärtat att våga och orka bry sig om, på riktigt.
Skriver om sin vardag och allt vad livet är värt.


Tjejen jag inte känner, men som med sin blogg ändå "fängslar mig".
Så välskrivet och intressant.
Så mänskligt.


1 kommentarer:

Charlotte sa...

Tack för de fina orden. De värmer. Din blogg fängslar mig också, du som person fängslar mig.