tisdag 24 februari 2009

mycket om allt möjligt

Fy, vilken hemsk kräkdag det var igår. Ingenting fick stanna kvar. Blä. Jag var så hungrig, så hungrig när jag gick och la mig, men vågade inte stoppa i mig nå mer.

Idag har det fortsatt, något bättre, men långt ifrån bra. Hungrig nu också. Fick matlåda av svärföräldrarna igår som jag bara behöver värma, så jag ska testa snart.

Personalmöte om en timme. Vi har fått en ny UC. Som visserligen inte är ny eftersom hon tidigare har jobbat med oss. Det blir nog bra.

Ikväll är det dans. Det tar emot lite att åka bort på kvällen. Vill helst bara ligga på soffan och mysa. Men jag vet att det glädjer mig när jag väl är där.

By the way, jag har gått upp två kilo redan. Hur är det möjligt när jag kräks mest hela tiden?! Jag hade hoppats på att inte behöva gå upp lika mycket som förra gången (19 kg). Men vi får väl se.

Har jag sagt att vi fått tid till Falun nu?! Hos dr JW. Tror att han är glad för vår skull. Kanske får vi göra UL. Hoppas. I början av mars är det dags.

Nähä, köttfärslimpa nästa.

Ha det gott!

0 kommentarer: