söndag 22 februari 2009

fartfylld helg

Så har då helgen passerat. Fartfyllt som vanligt? Svar, Ja.



I fredags skrevs den fasansfulla tentan i patofysiologi. Det var inte mycket av det jag hade pluggat på som kom med. Visst svarade jag på allt och visst hade jag en aning. Men långt ifrån säker och det känns som att detta kommer att bli min första omtenta.

Ljus mitt i stormen är iallafall att jag klarade läkemedelsberäkning. *puh*


Bästa bästa svärmor fyllde år i fredags också. Den tjugonde. En påfrestande dag. Det ligger i bakhuvudet. Sorgen. Jag har svårt att balansera allt. Antingen kan jag vara glad och pigg, men då är det liksom som om all energi går åt till det. Så tar illamåendet över och jag bara faller. I tröttheten. Energin är låg.



Iallafall så fyllde bästa svärmor år. Hon är den mamma jag själv aldrig, på riktigt fått möjlighet att älska. Vi gjorde en underbar present...eller många presenter som alla innehöll en uppmaning om hur presenten skulle användas. Temat var upplevelse och allt blev otroligt lyckat. <3

Idag startar en ny kurs. Jag hoppas på att ha lite tur i anförskaffandet av kurslitteratur eftersom jag varit alldeles för lat för att orka hitta någon.

Hulkningar on the way, så jag avslutar här.
Take Care.

0 kommentarer: