fredag 6 februari 2009

"hulka is the shit"

Jag mår gräsligt illa och hade tänkt att i det här inlägget bara försöka beskriva det intensiva illamående som invarderat min kropp. MEN, så hade jag fått en sådan underbar kommentar från bästa bästa Ida (love U). "God bless the spya, and hulka is the shit". Och då kan jag ju inte annat än le. Det är ju så sant. Jag är överlägset fantastiskt glad att jag mår illa, det är ju hittills det enda tecknet jag har på att något är annorlunda med min kropp och att kanske lilla Bubblan mår bra.

Tjaa...det enda var väl att ta i. Magen putar lite mer än vanligt och irritationen över småsaker får mig att gråta över att tvätten inte var upphängd och att jag ju precis satt mig här...och att jag dessutom mår illa. Ynkligheten är stor.

Jag har försökt plugga lite. Men jag saknar helt motivation. Jag vet inte var jag ska börja. Ingenting verkar ju vilja fastna. Det är som att trampa på noll hela tiden. Det är två veckor kvar till tenta. Kommer det lösa sig? Förhoppningsvis, men inte säkert.

Nästa vecka är det VUL och inskrivning. Små små mål bockas av.

Snälla lilla Bubblan - stanna kvar hos oss!

Take Care

2 kommentarer:

Anonym sa...

är verkligen jätte glad för er skulle, hoppas innerligt att allt kommer gå vägen för ere den här gången.ta hand om er kram linda

Anonym sa...

Underbar kommentar ! :-)
Så roligt med VUL denna veckan, hälsa den lill* där inne. :-) Myyyysigt !