söndag 31 maj 2015

en dag

Så passerade ännu en helg. Intensiv men fin. Mors dag idag. Den är känslofylld för mig. Saknaden efter en egen mamma är påtaglig. Att vara föräldralös har gett mig mycket. Många tårar och besvikelser men också en styrka och en vilja att vara en bättre förälder själv. Mina barn ska få all den trygghet och kärlek jag själv saknat. Jag fick frukost på sängen. En guldig ananas, ett lila nagellack och ett U till mitt Saboarmband fick jag också. Finaste barnen mina. 

Veckan som kommer är välfylld. Såsom det brukar vara. Det är ett pussel att få allt att fungera. Imorgon väntar ett viktigt möte. Det kan bli bra i slutändan. 

Tidigare idag planerade vi ytterligare lite till inför sommaren. Vi ska bland annat besöka Astrid Lindgrens värld. När Disa fick höra det blev hon så glad att hon blev tårögd. Alla favoriterna. Och vi ska vara där med fina vännerna, till Eiras stora glädje. Vi ska skapa minnen. 



1 kommentarer:

Anonym sa...

Tankar och kramar till er från en morsa som precis hittat er. Kan inte föreställa mig vilken oro ni lever med.