tisdag 25 februari 2014

tiden har stannat

Och än en gång stannar tiden. Världen blir aldrig densamma mer.

En av de kämpande hjältinnorna orkade inte mer.  Älskade barn, alltid ska du finnas i mitt hjärta. Mina tankar och min kärlek finns hos familjen. Mina tankar och min kärlek finns hos hjältinnan som fortfarande kämpar.

Jag hoppas de mötte dig vid grinden. Jag hoppas att de små som redan rest och funnits där en stund tar dig i handen nu när också du knackar på. Ni får tända stjärnorna ikväll. 

4 kommentarer:

Nygårds Helle Jonsson sa...

Jag blir så ledsen. Barn ska inte behöva ha otäcka sjukdomar och ännu mindre ska de behöva somna in =( Ikväll tänder vi ett ljus för den drabbade familjen.
Stor kram på er alla

FruSvahn sa...

Jag håller med ovantående. Usch så hemsk. Vi tänder oxå ett ljus i kväll för den drabbade familjen. ❤️

Prinsessorna på Bellevue sa...

Såå ont och såå grymt och orättvist och hemskt! Blir så ledsen… Ska tända ett ljus…

Kraaam
Petronella

lilla angelyne sa...

Helle - Jag håller med dig. Det är så ledsamt! Kram

Fru Svahn - Tack <3

Petronella - Stor kram <3