fredag 31 maj 2013

lagom

Sommaren kom lagom till vår semester.
Eftersom jag var(är) ny på jobbet hade jag inte nån rätt till "sommarsemester" om jag inte ville ta före eller efter semesterperioden. Jag valde att ta före och rent vädermässigt verkar det ju lovande, än så länge.
 
Det är verkligen underbart att bo som vi gör. Lagom liten trädgård som orken precis räcker till.
Tjejerna pysslar på och snart borde vi kunna äta både jordgubbar och smultron.
På framsidan har vi sol på förmiddagen och på baksidan har vi eftermiddagssol, så det finns alltid någonstans att vara i skuggan. Vi har uteplats både på fram-och baksidan och dessutom har vi en balkong. Det känns lyxigt. 
 
 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt. Önskar er en härlig semester 💜 kramar Jenny (Linn)

Robert & Elisabeth sa...

ni är värda all njutning som bara går.
Elisabeth

Emma sa...

Vad härligt, jag hoppas ni får njuta lite nu. :)