onsdag 13 februari 2013

livspussel

Ja, livspusslet är en aning svårtmanövrerat.

Eira blev sjuk natten till tisdagen. VAB igen alltså. N har kurs den här veckan. Den kursen han missade sist det var sjuka här hemma. Så. Jag missade ännu ett upplärningspass. Nu har jag bara ett kvar. Men jag tror att det kommer att gå bra. Jag är fortfarande alldeles snurrig av allt, men det går bättre och bättre.

Imorgon åker jag och D till stora sjukhuset för vaccination. Eftersom det visade sig att D "bara" hade RS när vi var inlagda har våra neurologer varit rädda att D ska få influensa. Vi har därför behandlat henne under tiden och försökt hålla henne frisk (hon fick åka till farmor i karantän när E var som sämst). Så imorgon ska hon få första dosen av två av influensavaccinet. Vi hoppas att hon klarar det bra.

Vi är dessutom mitt uppe i flyttpackande. Det är ju tänkt att vi ska flytta om två(!) veckor. Det känns väldigt långt borta om jag tittar mig omkring. Men vi klarar ju det mesta så det ska väl också gå.
Vi var och tittade på huset förra helgen. Tjejerna var eld och lågor, särskilt E som dessutom valt tapeter till lekrummet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, är det så snart ni flyttar! Så spännande! :) Hoppas att vaccinationen har gått bra. Ni får gärna komma och hälsa på oss och träffa Edvin nån gång när det passar för er. Vi har full förståelse för om det tar ett tag att pussla in det, men ni ska i alla fall veta att vi gärna vil träffa er när tillfälle ges.
Kramar / Terese E

Robert & Elisabeth sa...

Säg till så kan flytt hjälp ordnas.

lilla angelyne sa...

Hej fina du!
Vi kommer gärna och hälsar på, vi har längtat så. Det känns bara som om vi alltid är sjuka på nåt sätt och vi vill absolut inte smitta er. Men hoppas vi kan ses snart iallafal! <3
KRAM

lilla angelyne sa...

Tack snälla Elisabeth, det betyder mycket!