fredag 7 september 2012

arga mamman

Godmorgon!

Arga mamman fick svar från sjukhuset igår, flera gånger faktiskt så jag antar att de var angelägna om att dämpa min ilska lite.
D har förstås inte mjölkproteinallergi. När skulle de ha sett det liksom? Någon hade sagt till någon som hört av någon som sedan hade antecknat det när nya journalsystem upprättades. Tröttsamt! De andra provsvaren har inte kommit än men jag var väldigt klar och tydlig med att någon måste ringa. Jag fixar inte den här väntan. Och koncentrationsproverna ringde jag och fixade tid för, så N fick packa med sig barnen igår morse till barn här i stan där de så väl känner igen oss och hjälper oss så gott de kan.

Introveckan är för övrigt slut. Nu är det två "riktiga" veckor kvar i skolan med seminarier och hemtentor, men resten är bara praktik. Och på måndag börjar det. Lite spännande!

Jag känner mig lite seg i kroppen. Träningsvärk dessutom. Men jag har bokat x-fit och dejt med en vän jag inte träffat på väldigt länge. Och jag har INTE tid att vara sjuk nu. Punkt!

Hoppas ni får en fin fredag!

1 kommentarer:

Jenny sa...

Väntan är jobbig, speciellt på så viktiga saker. Vi vänta fortfarande. På omgång nr två.... Kram och ha en fin och FRISK helg 💗