måndag 13 augusti 2012

ny dag

Godmorgon!

N har åkt till jobbet och flickorna sover än. Själv är jag duschad och klar. Om en stund väntar BVC. Det är Ds ettårskontroll som blivit försenad, men eftersom hon fortfarande inte ska vaccineras så gör det inget.

Senare väntar tandläkaren för mig. En ond tand måste undersökas och jag hoppas verkligen inte att det blir en allt för dyr historia.

Igår jobbade jag mitt sista schemapass. Jag har två till extra innan skolan börjar. Helt slut var jag igår. Jag gick ju på i torsdags em. På fredag morgon hämtades jag på jobbet till Möhippan (!) och kom hem sent på natten. Ja, och sedan började jag ju vid lunch i lördags igen och slutade 16 igår. Tjoho!

Men! Igår var vi bjudna på middag hos fina vänner (som vi inte sett på alldeles för lång tid). Underbar mat och gott sällskap.

Bra avslut på tuff helg.

Och morgonen startade med ett fantastiskt foto på instagram. Jag är så oerhört glad för att en liten människa sett dagens ljus!

0 kommentarer: