tisdag 14 augusti 2012

i kroppen




Visst är det väl häftigt vad musiken sätter fart på i kroppen.
Jag blir alldeles lyrisk när jag hör "träningsmusik". När vi åkte hem från semestern kom den här låten på radion och jisses vad jag ville boxas. Och utan att jag ens kan kontrollera det vet jag exakt var i bodycombaten vi är och vad som händer näst.

Idag blev det dubbelpass. Afro först (så roligt och jobbigt!) och sedan bodycombat (232 sparkar är det under ett pass - häftigt!). Min kropp är lagom mör men faktiskt inte så trött som jag trodde. Imorgon blir det vilodag medan både torsdag och fredag bjuder på bodybalance. Vilken toppenvecka! Massor av favoritpass.

Vi har för övrigt haft en fin dag med min bästa Carro och dotter i lekparken. En heldag med pickick och massor av lek. Stunder som lägger sig mjukt i hjärtat.
Hoppas ni haft en minnesvärd tisdag.

1 kommentarer:

Linda & Alva sa...

Förstår vad du menar med musiken ;)