söndag 1 juli 2012

händelserikt

Det hinner hända mycket på några dagar.

Jag jobbade mitt första pass på 1 1/2 år i onsdags. På torsdagen hade vi lekdate i lekparken med goa kompisar. På fredagen hängde vi på älskade öppis som har fredagsöppet. Sedan lunchdejtade vi farmorn innan jag dansade iväg på Zumba. Igår klev jag på långpass på jobbet, för att sedan kliva av ca 28 timmar senare. Idag på em alltså.

Flickorna hade haft det bra (mest pappaN som haft det lite körigt...). E hade bland annat varit på bio i lördags. Stora tjejen. Men det var ett mammigt gäng som ville kramas länge i soffan. Och OM jag ville kramas. Mina älskade.

Vid läggning passade jag på att smita iväg och springa lite. Halvtimmes löpning på bandet blev det och det är en svårslagen känsla att nyduschad lägga upp fötterna i soffan och bara känna sig nöjd.

0 kommentarer: