onsdag 27 juni 2012

lova

Det är trötta tjejer här hemma idag.
På förmiddagen var vi ute i lekparken och stojade ända fram till lunch. Och när vi sedan gått hem och ätit slocknade de små på varsitt håll. E brukar inte sova middag på dagen, men uppenbarligen behövde hon det idag. Det tycker jag är positivt med att vi är hemma tillsammans. Vi behöver inte ha stenhårda rutiner hela tiden.

När N kommer hem byts vi av och jag åker och jobbar. Det blir lite så när jag ska jobba, just eftersom båda tjejerna är hemma. Egentligen skulle de ha fått vara med farfar en stund tills N kom hem, men jag börjar lite senare just idag.

Ikväll är det SYTYCD, jag får se det i efterhand. Någon som såg det här förra veckan? Åååh!
E vill så gärna gå på dans och jag har lovat att hon ska få börja till hösten. När hon såg det här fick jag lov att lova att hon skulle få en sådan dansklänning också.

0 kommentarer: