torsdag 19 juli 2012

eftermiddagen den nittonde juli


Bubblor till himlen, som alltid. Mamma & Eira vinkar. Mina tre hjärtan och fjärilen som Eira köpte till storebror.

Det blev en fin eftermiddag vid graven. Så tudelat. Fullt av liv, samtidigt som den ekande tomheten.
Tänk att han skulle vara fyra år.
Lilla yrväder. Så tänker jag mig honom.
D liknar honom så mycket. Särskilt ansiktsdragen.
Konstigt eftersom hon är mest lik mig och T var lik N.

När vi kom hem fikade vi på kladdkaka som N bakat.

Tack till alla er som på ett eller annat vis hört av er och visat att ni bryr er.
Tack till alla er som inte gör skillnad på våra barn, som låter de vara just vad de är. Våra.
En sådan här dag betyder det mer än någonsin.



1 kommentarer:

Annica sa...

jag har tänkt på er i dag,fina Troys dag..en dag som ni lyckas så fint med att göra speciell..kramar till familjen